Machete din carton - Forum

Căutare avansată  
Pagini: 1 [2] 3 4 ... 9   Mergi Jos

Autor Subiect: Aerodromul 1:100  (Citit de 77371 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #15 : 07-04-2010, 18:14:19 »

Inca unul in colectie.... :11:
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #16 : 12-05-2011, 19:49:11 »

Caudron C.690m Rafale a fost un avion de antrenament frantuzesc construit in anii '30. Modelul era la 1:72 si se gasea gratuit pe un site rusesc care intre timp nu mai functioneaza.
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #17 : 13-11-2011, 17:50:20 »

  RQ-170 Sentinel e un UAV „invizibil” creat de Lockheed Martin's Skunk Works. Cum in mare parte treaba inca e secreta, barfa spune ca ar avea un motor General Electric TF34, iar cei care s-au hlizit indelung la poze spun ca ar avea un radar tip AESA (Active Electronically Scanned Array ), iar gri-ul deschis al camuflajului ar sugera ca nu e facut sa zboare la peste 16000-17000 metri altitudine.
A fost si poate inca e folosit in Afganistan. Cum primele poze au fost faucte unui exemplar pe aeroportul din Kandahar a fost poreclit „Bestia din Kandahar). Tinand cont de faptul ca talibanii nu prea stiu cu ce se manaca razboiul electronic barfitorii zic ca adevarata misiune a RQ-170 e sa fie cu „ochii” pe pakistanezi si iranieni si ca ar fi pus si el umarul la lichidarea lui ben Laden.


Modelul original era cica la 1:72 iar eu l-am micsorat cica la 1:100 ( cica pt ca nu se stiu dimensiunile exacte).  E un model free si e disponibil pe http://myhobbycraft.blogspot.com/2011/09/rq-170-beast-of-kandahar-172.htm . Pozele nu sunt prea grozave ( deh , becuri ecologice) dar am sa revin cu unele mai clare zilele urmatoare.
 
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #18 : 17-11-2011, 20:40:03 »

Asa cum am promis : poze ceva mai bune
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #19 : 04-12-2011, 16:16:18 »

Spre sfarsitul anilor '50 Douglas a creat un inlocuitor pt F4D Skyray. Astfel a aparut Douglas F5D Skylancer care a decolat pentru prima data pe 21 aprilie 1956. Desi s-a comportat bine la teste dupa ce au fost construite 4 exemplare US Navy ( cea careia ii erau destinate) a anulat contractul in favoarea F-8-ului  Crusader fabricat de Vought. Cele 4 exemplare nu au ajuns la fier vechi ci au fost preluate de NASA si folosite in diferite teste in cadrul unor programe precum Dynasoar.

Modelul e free de  pe http://www.hoxity.de/papercraft/f5d_main.html  scara originala fiind 1:60. Nu are prea multe detalii si nici nu pune probleme deosebite de constructie.
memorat

Wittman40

  • Modelist
  • Mesaje postate: 1525
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #20 : 04-12-2011, 16:20:13 »

Sunt foarte dragute avioanele mai ales ultimul e bestial.
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #21 : 10-12-2011, 21:11:54 »

Fokker F 2 de pe http://www.kartonmodell-forum.de/modeldownloads.htm   micsorat de la 1:50 la 1:100. Modelul e extrem de simplu si fara  pretentii dupa standardele din zilele noastre pentru asa cum zice si pe  site e un  "historische Modell"   
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #22 : 02-01-2012, 11:42:23 »

A4b varianta cu aripi a rechetei V-2, posibil revista ModelIST .
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #23 : 23-03-2012, 17:45:01 »

Pe la sfarsitul celui de-al Doilea Razboi Mondial se dorea un avion care sa "sparga bariera sunetului" asa a luat nastere primul din seria de avioane experimentale americane X. Construit de Bell Aircraft, X-1 a ramas celebru pentru ca pe 14 octombrie 1947 avandu-l la mansa pe capitanul (pe atunci) Charles Elwood "Chuck" Yeager a devenit oficial primul avion supersonic atingand viteza de Mach 1.06 adica 1,299 km/h.
Modelul in original la 1:50 descarcat de pe  http://www.papermodelers.com/forum/downloads.php?do=file&id=1227  care nu e chiar Glamorous Glennis cel portocaliu cu nr. tactic 6062 pe care il stiu toti ci e "fratele" 6063 care era alb
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #24 : 18-04-2012, 18:53:47 »

Vought A-7 Corsair II a fost un avion de atac imbarcat creat cu scopul de a inlocui Douglas A-4 Skyhawk din dotarea US Navy. A fost unul dintre primele avioane dotate cu head-up display (HUD) si sistem de navigatie inertial  (INS). A fost folosit incapand cu rasboiul din Vietnam si terminand cu Razboiul din Golf. In prezent mai e folosit de Grecia si Tailanda.
Macheta e un kit comercial "der Kampfflieger" la scara 1:100 nu foarte detaliat.
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #25 : 18-04-2012, 18:58:59 »

Si niste poze "de familie" cu alt avion imbarcat al US Navy: F-14 Tomcat de la Academy.
memorat

Cos

  • Modelist
  • Mesaje postate: 837
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #26 : 18-04-2012, 22:52:11 »

FELICITARI!!!! SA SPUN MAI MULT NU ARE ROST. :16: :16: :16: :14: :14: :14:
memorat
"Pastreaza, in sufletul tau, un loc secret in care sa se poata aduna visele si, astfel protejate, sa infloreasca si sa creasca."-Louise Driscoll

Cos

  • Modelist
  • Mesaje postate: 837
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #27 : 18-04-2012, 23:01:37 »

Fiecare incearca sa-si depaseasca limitele. Pentru mine limitele sunt 1:43 si sunt dependent de ochii care nu ma mai ajuta. Oricum am sa incerc. dar ce am vazut la tine doar la Wittman am mai vazut. Sunteti deosebiti ca machetisti in domeniul micro si pe acest site poate doar Claudiu sa fie la nivelul vostru. Sa va dea Dumnezeu ochi buni, mana sigura si sa ne mai incantati cu astfel de "minuni". Spor si nu ar fi rau sa ne mai impartasiti si noua din "secretele" voastre.  :14: :14: :14:
memorat
"Pastreaza, in sufletul tau, un loc secret in care sa se poata aduna visele si, astfel protejate, sa infloreasca si sa creasca."-Louise Driscoll

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #28 : 28-07-2012, 18:49:51 »

SR-A1 a fost un prototip de hidroavion reactiv creat de Saunders-Roe la  sfarsitul celui de-al Doilea Razboi Mondial  inspirati fiind de japonezi  cu ale lor Nakajima A6M2-N"Rufe" and Kawanishi N1K1"Rex". Primul zbor a  fost pe 15 (altii zic 16 ) iulie 1947 dovedind performante si  manevrabilitate foarte bune. Ca toate hidroavioanele reactive SR-A1 nu a  avut un destin fericit ( sa speram ca IAR-111 va fi exceptia) deoarece  sfarsitul razboiului a eliminat nevoia unor astfel de aparate in plus  portavioanele satisfaceau pe deplin nevoile unei aviatii navale.
 Dintre datele tehnice retinem lungimea de 14.24 m, avengura de 14.02 m  la o greutate de 5,108 kg. Propulsia era asigurata de 2 motoare  Metropolitan-Vickers Beryl MVB.2 ce-i puteau conferi o viteza maxima de  824 km/h.

Modelul free de pe papermodelers.com e in fisierul original la 1:48 pe care l-am micsorat la 1:100.
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1312
  • Est modus in rebus.
Re: Aerodromul 1:100
« Răspuns #29 : 25-08-2012, 15:49:49 »

Niste poze mai clare cu SR-ul
memorat
Pagini: 1 [2] 3 4 ... 9   Mergi Sus