Machete din carton - Forum

Căutare avansată  
Pagini: [1] 2 3   Mergi Jos

Autor Subiect: Ferrari F-310  (Citit de 7898 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Ferrari F-310
« : 09-06-2017, 18:42:46 »

Salutare!
Ma inscriu si eu in concurs cu modelul Ferrari F-310 de la Modelis ir Erdve.
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1311
  • Est modus in rebus.
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #1 : 09-06-2017, 21:48:18 »

Ceva poze cu interiorul revistei?
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #2 : 09-06-2017, 22:11:00 »

 :22:
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #3 : 09-06-2017, 22:11:59 »

 :14:
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1311
  • Est modus in rebus.
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #4 : 10-06-2017, 18:20:06 »

Ok, mult succes!
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #5 : 17-06-2017, 10:49:31 »

Intrucat perioada de desfasurare a concursului este 01.06-30.11.2017, deci a inceput, cateva cuvinte despre modelul cu care concurez...
 Ferrari F 310 (si varianta evoluata F 310 B) a fost masina echipei de Formula 1 Ferrari (Scuderia Ferrari) in sezoanele 1996 si 1997.
Pilotii echipei au fost Michael Schumcher si Eddie Irvine.
Modelul a castigat 8 mari premii, a avut 22 podiumuri, 7 pole position-uri, adunand in cele doua sezoane 172 de puncte.
Modelul nu a fost la fel de fiabil ca si competitorul direct – Williams FW 18 s. Chiar daca Schumacher a reusit sa castige 3 mari premii in 1996, Irvine a avut 8 abandonuri consecutive, cele mai multe din cauze mecanice, inregistrandu-se chiar 3 mari premii in care ambele masini ale echipei au abandonat. Dezvoltarea modelului a avut probleme, Ferrari fiind obligata sa foloseasca la inceputul sezonului 1996 subansamble de la modelul folosit in 1995.
Motorul a fost un V 10 de 3 litri (de aici F310, codificare folosita des in Formula 1), fiind un compromis intre puternicul, dar ”insetatul” V 12 si ”firavul” dar economicul V 8.
Greutatea masinii: 600 kg.
Combustibil: Shell.
Cauciucuri:GoodYear
In sezonul 1996 a fost singura echipa care a folosit configuratia ”cu nasul in jos”, in timp ce toate celelalte echipe aveau ”nasul” masinilor ridicat. Incepand cu Marele Premiu al Canadei (jumatatea sezonului), Ferrari a adoptat solutia ”nasului ridicat”.

Desi proiectantul John Barnard anunta initial un model in continua dezvoltare care are ca scop castigarea campinatului, Schumacher nu a reusit decat clasarea finala pe locul 3, cu 59 de puncte (1996 a fost anul Williams). Irvine, celalalt pilot al echipei a fost foarte dezamagit de masina, intr-un interviu din 2012 numind modelul ”o masina ingrozitoare”, ”un gunoi”, ”un model aproape imposibil de condus”. In final John Barnard (care a proiectat masini in Formula 1 si pentru McLaren, Benetton si Prost) a admis ca masina ”nu a fost foarte buna”.
In definitiv a ocupat locul 2 la constructori…
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #6 : 26-06-2017, 20:30:38 »

...nasul...
Componenta a fost radical reproiectata incepand cu cursa a opta a sezonului (Canada).
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #7 : 03-07-2017, 21:02:03 »

...cokpit-ul...
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #8 : 11-07-2017, 18:40:26 »

...”fuselajul”... ca daca ii pun aripi (mai mari) nu e departe...
memorat

florin77

  • Modelist
  • Mesaje postate: 412
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #9 : 12-07-2017, 22:45:53 »

 :)) . Frumos pana acum  :16: :16: . Spor in continuare!!
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #10 : 28-07-2017, 17:49:47 »

Multumesc.
Partile laterale ale ”fuselajului”. Un pic mai elaborate decat ce a dat revista: admisiile la motor erau doar desenate in revista (doua pete negre). Le-am ”adancit” eu.
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1311
  • Est modus in rebus.
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #11 : 28-07-2017, 18:39:30 »

Modelis ir Erdve nu are modele iesite din comun in ceea  ce priveste calitatea si gradul de detaliere.
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #12 : 28-07-2017, 21:53:59 »

E si un pic de provocare.
Aici sunt doua impedimente:
-timpul (o macheta complexa ia, cel putin in cazul meu, mult timp, pe care eu nu il am in momentul de fata (AN 2-ul l-am terminat intr-un an si jumatate, concursul tine pana in 6 luni) deci trebuie sa optez pentru o macheta mai putin complexa;
-piata interna destul de saraca in oferte (in afara de magazinul pe care il avea Claudiu, am gasit ceva pe la Parc Model, dar pentru copii mici, zic eu. In rest nimic. Afara - da, dar modalitatea de plata nu e pe placul meu).
Asa ca, incerc sa scot ceva mai mult din revistele pe care le am la dispozitie si o fac cu placere.
SPOR! Seara buna!
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #13 : 02-08-2017, 21:02:27 »

 :14:
O prepozitionare a partilor laterale ale fuselajului, cu admisiile radiatoarelor si ... fundul de lemn (singura ”mostenire” de la masinile de Formula 1 din primele generatii), care, din cate stiu, chiar e de lemn la masinile reale din Formula 1...
memorat

florin77

  • Modelist
  • Mesaje postate: 412
Re: Ferrari F-310
« Răspuns #14 : 03-08-2017, 16:04:38 »

Fain!!!
 :16:


Spor in continuare

memorat
Pagini: [1] 2 3   Mergi Sus