Machete din carton - Forum

Căutare avansată  
Pagini: [1] 2   Mergi Jos

Autor Subiect: SAAB J 37  (Citit de 6024 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
SAAB J 37
« : 22-05-2018, 18:14:38 »

Ma inscriu si eu cu Saab J 37 de la Hobby Model
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1311
  • Est modus in rebus.
Re: SAAB J 37
« Răspuns #1 : 22-05-2018, 20:29:42 »

Succes!
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #2 : 03-06-2018, 16:34:54 »

Sparg eu gheata (nu e vorba de incaltaminte! ::) - tastatura mea are toane): scaunul pilotului.
Am început cu piesa asta pt ca mi se parea foarte complicata (complexa este oricum - are vreo 20 de repere), drept pentru care mi-a luat trei zile...Mai are o maneta în partea dreapta sus (presupun ca e pentru catapultare), dar nu o pot pune acum pentru ca exista pericolul sa o rup pâna ajung sa pun cupola.În alta ordine de idei, SUCCES TUTUROR CONCURENTILOR! :14: :18: 
memorat

florin77

  • Modelist
  • Mesaje postate: 412
Re: SAAB J 37
« Răspuns #3 : 03-06-2018, 23:14:24 »

Bravo Lucian ?i spor în continuare. :18:
PS. La modelul meu, am scaun de zici ca e de gr?dini??. Nu are nici centuri de siguran??.  :))
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #4 : 10-06-2018, 16:35:08 »

 :14: Nasul, primul segmet de fuselaj si inceputul carlingii...
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #5 : 18-06-2018, 19:40:40 »

...mergem mai departe...carlinga si gondola rotii de bot
memorat

Claudiu

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1857
Re: SAAB J 37
« Răspuns #6 : 18-06-2018, 19:44:19 »

Spor  :27:

memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #7 : 24-06-2018, 17:36:26 »

Multumesc pentru incurajari!Am ”imbracat” carlinga.Pentru evidentierea imbinarilor am lipit peste piesa respectiva o copie cu bucatile decupate.
Mie mi-a placut cum au iesit suruburile de la capacele de pe piese.
Am incercat sa accentuez canturile, in ideea de a evidentia ca aparatul e folosit, nu abia iesit pe poarta fabricii.
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #8 : 02-07-2018, 18:17:25 »

Inca un segment...Mici nepotriviri, dar nu foarte mari. :18: :18:
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #9 : 10-07-2018, 21:09:20 »

Dupa... ”mici nepotiviri dar nu mari”  :)) :2: alte bucati care s-au potrivit... bine...admisiile si inca o bucata de fuselaj...
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #10 : 06-08-2018, 21:20:44 »

...mici pasi spre un final indepartat...Incepe sa prinda... forme... :2:
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #11 : 07-09-2018, 20:02:27 »

Un... fundulet...  :2:
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #12 : 13-09-2018, 19:25:09 »

Si piesa din coada avionului.Suedezii au gandit un sistem ingenios de franare a avionului, prin postarea in interiorul piesei a 3 petale care ”se inchid”, deviind jetul motoarelor spre in fata, prin fantele dintre piesa in cauza si restul fuselajului, actionand ca frane aerodinamice, ca o parasuta de franare. Astfel, scade considerabil distanta de rulare la aterizare si permite chiar mersul in marsarier...Piesa este prinsa de restul fuselajului prin intermediul celor 3 suporti care, in fotografie, dau impresia c? nu e terminata. Petalele de care vorbeam sunt pliate pe piesa de baza, permitand dirijarea aerului spre inapoi.Piesa asta si ”funduletul”din postarea anterioara mi-au dat destula bataie de cap, dar cred ca au iesit bine.Ca idee, vad ca SAAB a renuntat la solutia asta la Grippen.

memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #13 : 14-09-2018, 21:18:39 »

Fotografii de etapa...
memorat

lucian1975

  • Modelist
  • Mesaje postate: 609
Re: SAAB J 37
« Răspuns #14 : 08-10-2018, 20:50:22 »

Doua detalii: cu partea din spate a avionului si cu gondolele trenului principal de aterizare
memorat
Pagini: [1] 2   Mergi Sus