Machete din carton - Forum

Căutare avansată  
Pagini: [1]   Mergi Jos

Autor Subiect: Dupuy de Lome 1:200 Modelik  (Citit de 163 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Rafael

  • Modelist
  • Mesaje postate: 237
Dupuy de Lome 1:200 Modelik
« : 20-01-2020, 22:04:40 »

Salut ...acum ca a inceput un nou an incep si eu o nava franceza din 1890...
   Revista este in format A3 are: patru pagini cu scheme de asamblare...
                                               trei pagini cu scheletul navei si sabloane pe hirtie subtire
                                               patru pagini cu piese pe carton de 200gr.
   Am cumparat si decupaje laser... :20:
memorat

Rafael

  • Modelist
  • Mesaje postate: 237
Re: Dupuy de Lome 1:200 Modelik
« Răspuns #1 : 20-01-2020, 22:08:06 »

schemele de asamblare...
memorat

Rafael

  • Modelist
  • Mesaje postate: 237
Re: Dupuy de Lome 1:200 Modelik
« Răspuns #2 : 20-01-2020, 22:09:43 »

piesele pe hirtie subtire...
memorat

Rafael

  • Modelist
  • Mesaje postate: 237
Re: Dupuy de Lome 1:200 Modelik
« Răspuns #3 : 20-01-2020, 22:11:15 »

piesele pe carton...
memorat

Claudiu

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1816
Re: Dupuy de Lome 1:200 Modelik
« Răspuns #4 : 21-01-2020, 19:43:28 »

Spor  :18:
memorat

DragosP

  • Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1198
  • Est modus in rebus.
Re: Dupuy de Lome 1:200 Modelik
« Răspuns #5 : 21-01-2020, 19:59:50 »

Un subiect interesant.
memorat

Rafael

  • Modelist
  • Mesaje postate: 237
Re: Dupuy de Lome 1:200 Modelik
« Răspuns #6 : 23-01-2020, 23:30:01 »

               Citeva cuvinte despre nava
 A fost comandata de Marina Militara Franceza in1888 si a fost lansata la apa in 1890 si a fost complet terminata in1895 intrind in componenta Escadrei de nord cu baza in portul Brest.Nava este considerata prima nava de lupta din acea epoca blindata si complet metalica.Global  fiind la ,,moda" in toate marinele lumii Ironcladurile adica nave construite din lemn asemanatoare cu corabiile fiind placate la exterior cu placi de blindaj si aveau o propulsie mixta cu vele si motor cu aburi.
 A facut mai multe voiaje in care a vizitat mai multe porturi straine.
 In 1902 nava a intrat intro lunga perioada de modernizare care sa terminat in 1906...a fost plasata in rezerva in Maroc fiind considerata mult inferioara la navele care existau in acei ani.
 In 1912 a fost vinduta Marinei militare din Peru in trei ,,rate".Nava a ramas in Brest Peruul sa razgindit si nu a mai platit celelalte doua rate ramase ...in 1917 nava reintra legal in posesie Franceza.
 In 1918  este vinduta unei companii Belgiene care o transforma in cargobot sub numele Peruvier...
 in  1920 in timpul unei croaziere motorul se defecteaza fiind nevoie sa fie remorcata sa ajunga la destinatie.
 Compania considera ca nefiind rentabil sa fie reparata si este remorcata la Antwerp si este data la fier vechi in 1923
  Date Tehnice:

   Lung.114m
   Inalt.15,7m
   Lat.7,07m
   Capacitate 6301 tone
   Propulsia era formata din trei elici angrenate de un motor de 14000 de cai putere.
   Viteza maxima 20 noduri.
    Autonomie 4000 de mile marine
    Echipaj:521 oameni
    Armament:doua tunuri de 194 mm;sase tunuri de 164mm;patru tunuri de 65mm;zece tunuri de 47mm;patru tunuri de 37mm si patru tuburi de lansat torpile :20:
memorat

Rafael

  • Modelist
  • Mesaje postate: 237
Re: Dupuy de Lome 1:200 Modelik
« Răspuns #7 : 23-01-2020, 23:35:19 »

A inceput lucrul la schelet :)
memorat

Rafael

  • Modelist
  • Mesaje postate: 237
Re: Dupuy de Lome 1:200 Modelik
« Răspuns #8 : 23-01-2020, 23:37:34 »

continuare...
memorat

Rafael

  • Modelist
  • Mesaje postate: 237
Re: Dupuy de Lome 1:200 Modelik
« Răspuns #9 : 23-01-2020, 23:39:47 »

continuare...
memorat
Pagini: [1]   Mergi Sus