Machete din carton - Forum

Căutare avansată  
Pagini: [1]   Mergi Jos

Autor Subiect: U.S.S. LEUTZE  (Citit de 7820 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Ovidiu

• Vizitator
U.S.S. LEUTZE
« : 17-04-2011, 12:30:24 »

buna
dupa prima mea achizitie a unui model de carton de la http://www.papermodel.ro am demarat constructia
am ales aceasta macheta datorita pretului, deoarece sunt incepator, si am zis ca daca nu iese nu-i nici o paguba finanaciara
din cele citite pe net http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Leutze_(DD-481) am inteles ca a fost un distrugator destul de activ in luptele navale din Pacific in al 2- lea Razboi Modial incheindu-si cariera fiind lovit de un kamikaze
postez cateva fotografii cu etapele constructiei facute pana acum
asi dorii de la modelistii experimentati sa-si dea cu parerea deoarece ei au o experienta bogata si pot anticipa anumite probleme ce pot aparea de la defectuasa asamblare din start
pt. chila (sper ca asa ii zice) am folosit un carton de 2mm dintr-o bucata desi producatorul recomanda carton de 1mm si chila din 3 parti
pt. coaste am folosit carton de 1 mm
am citit biblia machetelor de carton editata de Papy pe alt forum si am sa incerc sa aplic cat mai multe indicatii din cele enumerate de el
memorat

Ovidiu

• Vizitator
U.S.S. LEUTZE continuare
« Răspuns #1 : 17-04-2011, 12:32:58 »

continuare imagini
memorat

Ovidiu

• Vizitator
Re: U.S.S. LEUTZE
« Răspuns #2 : 17-04-2011, 12:33:33 »

iarasi continoare
memorat

Claudiu

• Administrator
  • Modelist
  • Mesaje postate: 1874
« Răspuns #3 : 17-04-2011, 18:13:35 »

Salut Ovidiu, in primul rand bine ai venit printre cartonisti.
Pana acum treaba merge bine la Leutze, cu rabdare vei face o macheta frumoasa, sunt sigur .
Postarea respectiva nu este o biblie ci este un indrumar de "bune maniere" cu navele din carton  :11:  si nu sunt doar eu editorul  :2:

Spor la treaba, Papy 
memorat

claurss

• Vizitator
« Răspuns #4 : 17-04-2011, 18:30:59 »

Frumos.  :16: