Stiu..... toata lumea se gandeste deja la .... scufundarea balenei. Ei bine.... nici pe departe. Dupa rezultatul de flotabilitate din cada , am constatat cu stupoare ca in momentul introducerii acumulatorului in coca, balena avea o tendinta de "prova adancita" mai exact .... prova era mult afundata (peste limita) in comparatie cu pupa care era.... exagerat iesita din apa. Neavand nici o posibilitate de a impinge acuu catre pupa , cauza principala fiind motoarele, si din comoditate de a realiza un suport de sustinere a acumulatoruli peste motoare ( totusi nu comoditatea ma inpins la realizarea suportului mentionat, ci..... faptul ca obturam aerisirea si ventilarea motoarelor fapt care ducea la o supraincalzire a acestora ) deci.... am decis sa inlatur prin mijloace mecanice a lestului (betonului) din doua compartimente aflate la prova . Dupa v-o doua ore de chiniuala, am reusit sa cutat cele doua compartimente, usutand astfel prova navei (ca de altfel a intregului corp) cu 850 grame, greutate arhisuficienta pentru fixarea comoda a acumulatorului si a tuturor acareturilor dar si linistea sufleteasca si inlatirarea temerilor ca v-oi ajunge la o greutate mult prea mare (peste 12 kg). Dupa toat acest efort, fara sa banuiesc ca binele facut s-a transformat intru-un cosmar.... am curatat cu aspiratoril interiorul plin de resturi, si ...nerabdator ...."tusti" cu balena pe cantar si imediat in cada cu apa. Fixat accu, si o privire aruncata la repezeala la linia de plutire...... PERFEC , dar....... stupoare, in cele cateva secunde (cam 15-20) doua compartimente (cele care au fost cu lest) s-au inundat. Scos modelul din apa, eliminata apa din interior si .....rasturnat cu chila in sus....... De aici nu mai spun nimic.... pozele v-or explica mult mai bine decat mine ce s-a intamplat defapt.