Machete din carton - Forum
Concursuri => Concurs 2017 => Anterioare - Old contests => Machetele concurentilor 2017 => Subiect creat de: florin77 din 06-06-2017, 20:59:29
-
Salutare tuturor,
Anul acesta as dori sa particip in concurs cu modelul de la Modelik - Locomotiva cu abur T-3 Z 1182. Scara 1:25
:)
-
Sucess tuturor concurentilor!
PS: se pare ca anul acesta o sa avem cel putin 2 pufaitoare :)
-
E in regula. Succes!
-
Salutare tuturor! Incep cu o mica istorie a modelului meu:
Locomotivele de tipul T3 sunt locomotive prusace si au fost construite incepand cu anul 1882 de catre firma Henschel & Sohn din Kassel (prima locomotiva a parasit fabrica in data de 16 septembrie 1882 ), acestea au fost primele locomotive construite dupa norme in Prusia astfel incat sa poata rula pe liniile locale.
Locomotivele erau folosite pentru transport marfa si persoane.
Varianta originala a acestei locomotive a fost construit pe baza documentatiei „Musterblatt III-4e", numita de asemenea „T3 - Bromberg" denumire preluata de la una dintre fabricile în care a fost produsa. Dupa cativa ani, aceste locomotive erau construite în aproape toate fabricile.
Design-ul original a fost modernizat, modificarile în cauza, de asemenea, aspectul exterior.
Din anul 1887 a fost livrata o versiune mai mare, care era echipata cu dom pentru abur.
Dupa primul razboi mondial 24 locomotive au ramas in Polonia cu denumirea TKH-1, iar 473 locomotive au fost preluate de catre Germania DRG (Deutsche Reichsbahn) sub indicativul Br 89.70-75. Dupa cel de al 2-lea razboi mondial cca 70 locomotive au fost preluate de DB (Deutsche Bundesbahn) iar DR (Deutsche Reichsbahn in East Germany) a preluat aceste locomotive sub indicativul Br 89.62. Marea majoritate a acestor locomotive au fost casate la mijlocul anilor 60, dar 2 locomotive au primit indicativul 089 si numere computerizate, dar au fost casate in acelasi an. In ziua de azi exista multe locomotive pastrate in diferite muzee, multe inca in stare de functionare. În Polonia sunt pastrate 4 exemplare - în Torun, Rybnik, Varsovia si Beskidzka Sucha.
Specificatii tehnice:
Putere maxima: 213 kW
Nr. cilindri : 2
Diametru roata motoare : 1,1 m
presiunea aburului din cazan: 12 bar
Suprafata de încalzire totala: 60,0 m2
Viteza max.: 40 km/h
Capacitatea de transport de apa: 5000 l
Capacitatea de transport carbune: 2,0t
Greutate: 29,5t
Forta maxima de tractiune: 6150 kg
Lungime: 8,30m
Lungime(inclus tampoane): 8,95m
-
Am inceput cu lipirea structurii (sasiul) pe carton de 1 mm + decupat :18: :8:
-
alte elemente structura si 2 arcuri.
-
ansamblare structura sasiu a locomotivei
-
... in poza a doua o sa vedeti ca am adaugat ceva "greutate" modelului :))
-
Niturile le-am facut din lipici (aracet).
-
scara pe care va urca mecanicul locomotivei + stadiu actual al modelului.
Va urez tutuor din concurs si nu numai - SPOR LA :18: :18: :18:
-
... in poza a doua o sa vedeti ca am adaugat ceva "greutate" modelului :))
Asta e un lucru bun, confera stabilitate modelului, spor in continuare!!
-
:27: :22: :18: