Tip: Bn2t (dup? ce a fost ad?ugat? ofertei, Bn2t + t)
Producator: Henschel & Son
?ara de origine:Germania
Num?r de serie: 24115
Anul de fabrica?ie: 1939
Ecartament: 600mm
Greutate: 9,1 tone
Greutate: 11,5 tone de operare
Cilindri: 250x300mm
Distribu?ie: Walscheart (sistemul de antrenare a supapei inventat de un dirigintele de la c?ile ferate din Belgia) ,
Aprovizionarea cu c?rbune: 0,48 tone
Ap?: 0,8 picioare cubice
Viteza de deplasare: 20 km/h
Presiune de vapori: 12 atmosfere.
În anii '30, locomotivele cu abur cu ecartament îngust au devenit cele mai frecvente mijloace de trac?iune ?i de transport al produselor agricole.
Ele au fost produse în diverse forme ?i de mul?i produc?tori. În fabricile din Henschel Kassel,Germania, mai multe tipuri de structuri au fost dezvoltate pentru locomotive.
Uneori erau greu de diferentiat, dar pe plan extern au prezentat caracteristici diferite, fiecare dintre ele adaptate la nevoile clien?ilor. Aceste variante aveau nume, cum ar fi "Riesa"," Fabio "sau" Muntele ". Acestea au fost produse ?i exportate în mai multe ??ri.
Aceast? configura?ie corespunde "Riesa ".În timpul celui de-al doilea r?zboi mondial, acest design robust ?i simplu a fost produs sub un singur nume: tip de r?zboi Locomotiva KDL 13.
Locomotiva reprezentata în acest model, cu num?rul de 24115 de serie a fost fabricat în 1939 pentru Stuttgart de c?tre compania Franz Haberl. În 1941 a fost capturat de c?tre stat pentru a face leg?tura cu tab?ra militar? Heeresfeldbahn ?i a primit num?rul HF 7038.
Dup? r?zboi, ea a r?mas în Polonia în serviciul Wyrzyskiej Koley Powiatowej (C?ile Ferate ale districtului Powiatowej), iar în 1949 a fost inclus? în inventarul PKP (C?ilor Ferate Poloneze de stat). Au fost în func?iune în Mlawa, Bogoria ?i ?nin Bialosliwiu. Între timp a fost ad?ugat la el (auto-remorc? pentru transport pe ap? ?i combustibil), care a crescut capacit??ile sale.
În luna februarie 1984 a fost exclus din inventarul PKP. În 1986 a devenit parte din patrimoniul Muzeului Moc?ni?a din Wenecja. Polonia.