Machete din carton - Forum

Căutare avansată  
Pagini: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Azi la 13:27:39 
Creat de lucian1975 - Ultimul mesaj de lucian1975
Reiau povestea... Scaunul pilotului si o prima imbunatatire: capitonajul spatarului care era dintr-o singura bucata a fost... tapitat astfel incat sa se vada... cusaturile ::)

 2 
 : Azi la 13:13:54 
Creat de DragosP - Ultimul mesaj de NIKE13
Voi sparge gheata si am sa votez primul.
Clasamentul meu va fi:

Locul 1 - lucian1975 - Heinkel P.1078C
Locul 2 - iliecojo - Empire Ariel
Locul 3 - Claudiu - Domul din Berlin


 :14:

 3 
 : 04-12-2020, 19:35:40 
Creat de lucian1975 - Ultimul mesaj de lucian1975
 Draken a fost un vanator supersonic din perioada Razboiului rece. S-a aflat in serviciul Suediei, Austriei, Finlandei si Danemarcei. Suedia a optat pentru mentinerea acestuia in serviciu pana in 1999, concomitent cu Saab J 37, pe fondul intarzierii programului Gripen.
 
Au fost construite 651 de unitati, sub diverse variante si modernizari.
Designul de aripa dublu delta a permis efectuarea manevrei cunoscuta azi sub denumirea de ”Cobra” facuta celebra de Pugacev cu Su 27. Manevra consta in ridicarea brusca a botului avionului intr-un unghi mai mare de 90 de grade si pastrarea pentru scurt timp a acestei pozitii, ceea ce duce la pierderea brusca de viteza si permite revenirea pe traiectoria initiala. Suedezii au numit manevra "kort parad" si a fos folosita ca manevra de lupta de catre pilotii sudezi (probabil si de cei din celelalte tari care au operat Drakenul) pentru a trece in spatele urmaritorilor.
 
Versiunea propusa de Fly Gomix este un J 35 F, la scara 1:33. Din aceasta versiune au fost produse 230 de avioane, intre 1965 si 1972. Diferentele vizibile constau in indepartarea tunului de pe planul stang si in senzorul infrarosu, de pe burta avionului, in fata rotii. Aceasta varianta a avut o avionica imbunatatita fata de anterioarele,mai ales prin crearea posibilitatii de folosire a rachetelor ghidate prin infrarosu.
Avionul prezentat este cel cu nr. 14, din dotarea bazei aeriene F 10 Ängelholm. J 35 F a deservit baza aeriana F 10 intre 1969 si 1991.
Macheta a fost personalizata in ”tiger meet” chiar daca intalnirea tigrilor are loc in cadrul NATO, iar Suedia nu este membra a acestei aliante.
Constructia machetei poate fi urmarita aici.



 4 
 : 04-12-2020, 19:04:26 
Creat de lucian1975 - Ultimul mesaj de lucian1975
Prima etapa care mi-a dat de furca: cupola.  :23: Nu a vrut sa se potriveasca decat in pozitia desigurantata, asa ca am fixat-o asaAm incheiat proiectul. Postez pozele finale in sectiunea dedicata machetelor finalizate

 5 
 : 01-12-2020, 10:02:03 
Creat de DragosP - Ultimul mesaj de DragosP
Avand in vedere ca perioada de desfasurare a concursului s-a terminat, pana pe 14 decembrie inclusiv sunteti invitati sa va exprimati votul. Finalistii sunt:
  • iliecojo - Empire Ariel
  • Claudiu - Domul din Berlin
  • NIKE13 - PROCYON 457
  • lucian1975 - Heinkel P.1078C

 6 
 : 30-11-2020, 12:27:57 
Creat de iliecojo - Ultimul mesaj de iliecojo
si cateva detalii

 7 
 : 30-11-2020, 12:26:02 
Creat de iliecojo - Ultimul mesaj de iliecojo
Cateva nu sunt clare, am sa incerc si cu blitz

 8 
 : 30-11-2020, 12:24:04 
Creat de iliecojo - Ultimul mesaj de iliecojo
tot poze de final

 9 
 : 30-11-2020, 12:21:42 
Creat de iliecojo - Ultimul mesaj de iliecojo
Cateva poze de final

 10 
 : 30-11-2020, 12:19:06 
Creat de iliecojo - Ultimul mesaj de iliecojo
Remorcherul amiralitatii, Empire Ariel


Informatii istorice
Titulatura ''Empire'' a fost data navelor care au fost construite sau rechizitionate de catre amiralitatea britanica in timpul celui de-al doilea razboi mondial si au fost coloana vertebrala a transportului strategic. In total au existat 1300 de nave cu prefixul ''Empire'', variind de la transportoare mici de coasta si remorchere de abia 100 de tone, pana la tancuri uriase si transportoare de marfa de peste 20000 de tone. Aceste nave erau detinute de Ministerul Transporturilor de Razboi (MoWT), dar conducerea era adesea contractata pentru diferite linii de transport maritim, care se ocupau de operare si de echipaje.
Remorcherele ''Empire'' erau o clasa de peste 140 de nave cu lungimi variabile de la 25 la 40 de metri si puterea motorului intre 500 si 100 CP, astfel incat sa se poata acoperi un domeniu larg de sarini. Proiectarea acestor remorchere cu o singura elice, s-a bazat pe ''Warrior'', construit de Scotts, Bowling, in 1935.
'' Empire Ariel'' a fost comandat de Departamentul de constructii si reparatii navale comerciale Admiralty de la Richard Dunston Ltd., Thorne, Yorkshire si a fost lansat la apa la 29 septembrie 1942.
Nava sora identica a fost ''Empire Seraph''. In anii razboiului, ''Empire Ariel'' a fost administrat de ''Overseas Tovage & Salvage Co. Ltd.''
1947 - vandut companiei Rem. Les Tuyaux Bleus, Bordeaux, redenumit ''Ariel''
1951 - vandut lui J. Lasry & Sons, Oran, redenumit ''Jolasry 5''
1956 - vandut catre D. Tripcovich & Co, redenumit ''Velox''
1976 - vandut catre Marittima Farsoura, Italia, redenumit ''Manuella F'' si transformat in nava far
Detalii tehnice: Lungime 27,6m; latime 6,15 m; pescaj 3,30m; deplasament 129t; viteza 10 ktn; echipaj 10 oameni

Pagini: [1] 2 3 ... 10